عملیات ساماندهی بازار چهارسوق تا شب عید پایان خواهد یافت | ساوه نار چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳۰۶:۴۹:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محسن مددی در جلسه ستاد استقبال از نوروز ۹۹ شهرداری ساوه بیان داشت: این ستاد در راستای ارائه خدمات رسانی به شهروندان در ایام عید نوروز و همچنین آماده سازی فضای سطح شهر با حضور مدیران سازمانها و واحدهای مختلف تشکیل شده تا در آن برنامه ریزی های مدون برای استقبال از بهار صورت گیرد .

وی ادامه داد: همه ساله در آستانه فصل بهار، شهرداری علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقدامات و پیش‌بینی‌های ویژه‌ای را برای تسهیل امور شهروندان انجام می‌دهد که این فعالیت‌ها در قالب ستاد استقبال از بهار هم اینک در شهرداری ساوه آغازشده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی ،خدمات شهری، فضای سبز و حوزه‌های عمرانی برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرارگرفته است.

مهندس مددی، بهبود سیما و منظر شهری، کاشت گلهای فصلی، پاکیزگی و نظافت تمامی معابر و خیاباها و محلات ، رنگ آمیزی دیوار های شهری و جداول، نصب المان، نورپردازی میادین، ایجاد ایستگاه اطلاع رسانی راهنمای مسافر، ایجاد کمپ اسکان دائم و موقت مسافران، آماده سازی سرویس های بهداشتی ، ساماندهی و رنگ آمیزی تابلوهای راهنمای شهری ، تهیه و توزیع نقشه راهنمای گردشگری و … را بخشی از خدمات شهرداری برای استقبال از نوروز ۹۹ عنوان کرد.

وی تصریح کرد: ساوه با وجود پتانسیل‌های قوی گردشگری ازجمله مسجد تاریخی جامع باید امسال نیز باید مانند سال‌های قبل برای شناساندن فرهنگ غنی شهرمان به مسافران نوروزی برنامه‌ریزی جامعی صورت پذیرد و همچنین در طراحی المان‌ها احیای فرهنگ‌ها ، سنت‌ها و حتی مشاغل قدیمی شهرمان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: علاوه بر اقدامات ستاد استقبال از بهار باید تلاش کنیم تا پایان سالجاری بتوانیم چهار پروژه شامل میدان ولایت، ساماندهی بازار تاریخی چهارسوق، ساماندهی محوطه مجتمع مسکونی ۱۶۲۰ واحدی و دومین سرای محله را به اتمام رسانده و تقدیم شهروندان عزیز کنیم.

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران شهرداری بخاطر همراهی و همدلی در جهت پیشبرد کارهای شهر در سال جاری با وجود بحران مالی شهرداری، از حاضرین در این نشست خواست تا در چند روز باقیمانده از سال با بسیج تمامی امکانات و با گذاشتن وقت و انرژی بیشتر ، شهر را برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی آماده نمایند .

وی افزود: در ایام نوروز و ایامی که همه مردم در حال دیدوبازدیدهای نوروزی و یا مسافرت هستند، کار پرسنل خدوم شهرداری تعطیل شدنی نیست، جا دارد همین‌جا از همه آنان و خانواده محترمشان در این زمینه تقدیر نمایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی