همایش تجلیل از نخبگان و مفاخر شهرستان ساوه در آموزشکده سما واحد ساوه برگزار شد | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۵۲:۳۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان ساوه و به منظور تجلیل از نخبگان علمی ،فرهنگی،ورزشی شهرستان ساوه مراسمی با حضور فرماندار ویژه شهرستان ساوه،ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت محترم سما ،اعضای محترم شورای شهر،رئیس محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوه و دیگر مسئولین شهر در محل آموزشکده سما واحد ساوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما در این همایش که به همت دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ساوه و آموزشکده سما برگزار شد ،ابتدا آقای دکتر حیدری ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور میهمانان ارجمند به بیان مطالبی پیرامون فرهنگ اشاره کرد وگفت:فرهنگ از دو کلمه فر و هنگ تشکیل شده است که دربرگیرنده اعتقادات، ارزشها و اخلاق و رفتارو همچنین آداب و رسوم و عرف یک جامعه معین میباشد .

وی در ادامه به صاحبان فرهنگ در جامعه اشاره کرد و گفت:اولین صاحبان فرهنگ پیامبران میباشند و دردوران معاصر در ایران میتوان به امام راحل اشاره کرد که صاحب کمال میباشد که سیاست همراه با فقاهت و دیانت همراه با درایت از ویژگیهای ایشان میباشد.
دکتر حیدری در ادامه به شخصیت علمی پرفسور حسابی اشاره کرد وگفت:پرفسور حسابی یک شخصیت علمی بود که علم را در کمال معنویت به کار برد.

وی در ادامه به چهره فرهنگی و تاثیر گذار جهان پهلوان تختی اشاره کرد و اخلاق وکردار نیک و پهلوانی را از شاخصه های مهم فرهنگی ایشان دانست که باعث ماندگاری نامش در تاریخ معاصر شد.وی در پایان ابراز امیدواری کرد:که خداوند توفیق چنین فرهیختگی به صاحبان فرهنگ و علم بدهد.

در ادامه جلسه مهندس بهاروند فرماندار ویژه شهرستان ساوه ،دین اسلام را دین زندگی دانست و ابرا زامیدواری کرد دین اسلام سرلوحه اعمالمان باشد.وی در ادامه هفته فرهنگی را فرصت مناسبی برای تجلیل از نخبگان شهرستان ساوه دانست.
در پایان جلسه پس از اجرای موسیقی از نخبگان شهرستان ساوه با اهدائ لوح تقدیر به عمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی