حداکثر درآمد رانندگان تاکسی در ساوه ۵۰۰ هزار ریال در روز است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۰۷:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ایرنا , رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه گفت: امید است هر چه زودتر تکلیف افزایش قیمت ها و نیز انطباق رقم افزایشی با نرخ تورم روشن شود.

علی اصغر آرمیده گفت: یکی از مشکلاتی که در زمینه کرایه تاکسی و اتوبوس در شهر ساوه با آن مواجه هستیم،‌ ۲ نرخی بودن کرایه ها بر اساس کارت های الکترونیکی و پول نقد است و به همین دلیل در مکاتبه شهرداری با شورای اسلامی شهر،‌ پیشنهاد تک نرخی شدن این قیمت ها اعلام شده و شورای شهر نیز با آن موافقت کرد.

وی گفت: حداکثر درآمد رانندگان تاکسی در شهر ساوه روزانه ۵۰۰ هزار ریال است که با احتساب مخارجی مانند استهلاک خودرو،‌ سوخت و سایر هزینه های زندگی به سختی می تواند کفاف زندگی آنها را بدهد

آرمیده گفت: در لایحه پیشنهادی امسال برای افزایش نرخ کرایه ها،‌ برای هر سفر درون شهری با اتوبوس ۳۰۰ ریال افزایش در نظر گرفته ایم به طوری که نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری از سه هزار و ۳۰۰ ریال به سه هزار و ۶۰۰ ریال افزایش خواهد یافت البته این مساله مشروط به موافقت کمیته انطباق فرمانداری است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه اظهار کرد: اکنون در شهر ساوه افزون بر ۸۵۰ دستگاه تاکسی و حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری فعالیت می کنند که با وجود این حجم از وسایل نقلیه عمومی،‌ به نظر می رسد ظرفیت شهر اشباع شده است.

وی ادامه داد: شهرداری و تاکسیرانی برنامه ای برای صدور مجوزهای جدید تاکسی ندارند و به جای این موضوع،‌ مقرر شده بر روی فراگیر شدن فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کار شود که هم کاهش بار ترافیکی و آلایندگی شهر را به دنبال دارد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی