راهیابی فرهنگی ساوجی به مرحله کشوری جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۲:۲۵:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری پرورش شهرستان ساوه ابراهیم فراشیانی با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش به منظور ترویج، اشاعه و استقرار روش‌های علمی و کاربردی برای اصلاح نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و بهینه‌سازی فرآیند یاددهی ـ یادگیری در همه دوره‌های تحصیلی برگزار می گردد.

وی افزود: با توجه به اینکه کارکردهای سنتی نظام تعلیم و تربیت تغییر یافته است؛ نیاز به یک نظام سنجش و ارزشیابی نوین در فرایند یاددهی و یادگیری در مدارس؛ بیش از پیش احساس می شود.

فراشیانی افزود در همین راستا جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش فرصت کم نظیری است تا همکاران پر تلاش فرهنگی با ورود به این عرصه حیاتی با ارائه نظرات و  ایده های ارزشمند و  پر محتوای خود، سهم مهمی در این عرصه داشته باشند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در پایان با اعلام خبر راهیابی همکارساوجی  به مرحله کشوری جشنواره سنجش تصریح کرد؛ بنا به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استانمبنی بر معرفی نفرات برتر خوشبختانه با خبر شدیم سرکار خانم منصوره معینی مدیر آموزشگاه ۱۵خردادآوه در جشنواره تجربیات استانی برگزیده و به مرحله کشوری راه یافته است این موفقیت به نامبرده تبریک وتهنیت و از تلاش ایشان در این خصوص تقدیر وتشکر می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی