اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ساوه انتخاب شدند | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۴۸:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساوه که با حضور ۹ نفر از اعضاء و مهندس الیاسی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری برگزار شد، پس از انجام رای گیری هیئت رئیسه شورا شامل رئیس، نایب رییس، خزانه دار، دبیر و ریاست کمیسیون ها در این شورا برای مدت یکسال انتخاب شدند.

در پی اعلام کاندیداتوری “احمد حاج امینی” و “مرتضی سعیدی نیک” برای کسب سمت ریاست شورا، احمد حاج امینی پس از رای گیری با ۵ رای موافق حاضران در این جلسه به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ساوه انتخاب شد.

همچنین “حسین ناصری” به عنوان نائب رئیس و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و “کبری طاهری” به عنوان دبیر اول و سید “حسن خدامی” به عنوان دبیر دوم شورای اسلامی شهر ساوه انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه که برای انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره پنجم شورای شهر ساوه برگزار شد در انتخاب ریاست کمیسیون ها “محمد نادی” به عنوان رئیس کمیسیون عمران، “علی بسطام” به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری، “عبدالله سالمی” به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، “مرتضی سعیدی” به عنوان ریاست کمیسیون امور حمل و نقل شورای اسلامی شهر ساوه انتخاب شدند.

در انتخاب سایر روسای کمیسیون ها “سعیده محمودی” به عنوان ریاست کمیسیون بانوان، “احمد حاج امینی” به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی، سید “حسن خدامی” به عنوان رئیس کمیسیون املاک و حقوقی و “کبری طاهری” به عنوان رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر ساوه انتخاب شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی