برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشکده سما ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۴۶:۵۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر نیکوکارریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه ،دکتر سید میثم ابراهیمی سرپرست محترم معاونت سما و جمع کثیری ازدانشجویان در تاریخ ۱۴ آذر ماه سالجاری در محل سالن اجتماعات آموزشکده سما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ،سرپرست محترم معاونت سما در این مراسم به حادثه تاریخی سفر نیکسون به ایران و شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران اشاره و گفت: روز دانشجو همواره نماد استکبار ستیزی برای ملت ایران بوده و این روز بزرگ تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار و بیدادگری است.

وی در ادامه به فعالیتهای مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه اشاره کرد و گفت:در حال حاضر تعداد بیش از ۱۰۰۰دانشجو در آموزشکده سما مشغول به تحصیل میباشند و در سالهای اخیر موفق به کسب موفقیتهای بسیاری در زمینه های علمی،پژوهشی،فرهنگی و ورزشی شده اند که انشاء الله شاهد موفقیت بیش از پیش دانشجویان باشیم.

وی در ادامه به امکانات و تجهیزات آموزشکده سما اشاره کرد وگفت :کلیه امکانات و تجهیزات در صورت نیاز در اختیار دانشجویان قرارداده میشود.
در ادامه مراسم از تعداد۲۲نفر از دانشجویان که در عرصه های علمی ،پژوهشی،فرهنگی و ورزشی موفق به کسب مقام بین المللی ،ملی و استانی گردیده بودند تجلیل شد.

اجرای تئاترو موسیقی از دیگر برنامه های این مراسم بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی