برگزاری اجلاسیه شهدای کارگری استان مرکزی در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۳۴:۳۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس به عنوان سخنران در این اجلاسیه گفت : جامعه کارگری د استقلال کشور نقش به سزایی داشتند و به عنوان پیش قراولان تولید ملی همچنان نقش آفرینی می کنند.

سردار رودکی به نقش امام به عنوان رهبری کشور و ملت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : جامعه کارگری در کنار آحاد ملت ایران برای دفاع از کشور بسیج شدند و از سنگر تولید به سنگر مبارزه با زروگویی و تجاوز شتافتند و در دفاع از انقلاب پ اسلام مجاهدت کردند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی رفته است ، اضافه کرد : باید د این جهاد اقتصادی با روحیه استقامت و بردباری مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستیم.

اجلاسیه شهدای کارگری استان مرکزی مقدمه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بود که مهرماه سال آینده در اراک برگزار می شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این نشست گفت: هفت اجلاسیه شهدا استان مرکزی سال آینده در این استان برگزار می‌شود که یکی از این اجلاسیه‌ها مهرماه سال آینده با عنوان کنگره اصلی نقش امام خمینی (ره) و یادواره  6 هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی انجام خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه دشمنان با شکست در جنگ نظامی به دنبال توطئه علیه ایران اسلامی در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستند، گفت: سنگر عوض شده، اما جنگ دشمنان علیه ارزش‌های دینی و ملی ادامه دارد.

وی افزود: نقش کارگران در هشت سال دفاع مقدس برجسته بود که به عنوان پشتیبان نظام ایفای نقش می‌کردند  و امروز  هم در خط مقدم جنگ در مقابل بیگانگان قرار دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پیروزی در جنگ کنونی نیازمند مدیرانی متخصص و ولایی، تقویت انگیزه  و خودباوری نسل جوان کشور  و نهراسیدن از تهدیدها با تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

همچنین در این مراسم پیکر دو شهید ‌گمنام به عنوان مهمان استان مرکزی تشییع و در معراج شهدا آرام گرفت و از تعدادی از خانواده های معظم شهدای کارگری و رزمندگان تجلیل شد

استان مرکزی ۲۶۹ شهید کارگر دارد که از این تعداد ۵۸ شهید متعلق به ساوه است / منبع صداوسیما

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی