فرماندار جدید ساوه معرفی شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۴۴:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این مراسم گفت : تعریف و تحلیل ساوه بدون در نظر گرفتن ظرفیت‌های اقتصادی , صنعتی و کشاورزی آن شایسته نیست

وی افزود : بعضی از تولیدات کشاورزی ساوه مانند پسته، انار دارای رتبه های برتر کشوری است و جزء مناطق منحصر بفرد است و به عنوان سرزمین طلایی و زرخیز کشور با مردمی نجیب و کارآفرین معروف است.

وی ساوه را از شهرستان های شاخص در استان مرکزی برشمرد و گفت : تعداد پروژه‌های بهره‌برداری شده در دهه فجر در ساوه ۱۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر بوده که به کمک فعالان اقتصادی و مردم این شهرستان و با حمایت دولت محقق شده است.

آقازاده همراهی با فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران را از ویژگی‌های مهم فرماندار سابق ساوه دانست و افزود: به دلیل برخی محدودیت‌های قانونی از خدمات وی در ساوه محروم شدیم و قطعا از تجربیات ارزشمند بهاروند در ادامه مسیر بهره خواهیم برد.

استاندار مرکزی از فرماندار جدید به عنوان یک نیروی متعهد و متخصص با سابقه مدیریتی در سطوح مختلف به ویژه در فرمانداری سایر شهرستان‌های استان یاد کرد و افزود: امیدواریم فرماندار جدید با تجربه کافی ادامه‌دهنده خدمات فرماندار پیشین باشند.

در این مراسم که با حضور استاندار مرکزی، نماینده ساوه و زرندیه در مجلس و اعضای شورای اداری این شهرستان و سایر مسئولین استان برگزار شد علی میرزایی به عنوان فرماندار ویژه ساوه معرفی و از خدمات محمد بهاروند فرماندار پیشین تکریم شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی