انتقاد امام جمعه ساوه از گسترش حوادث خشن در ساوه / درخواست اشد مجازات در خصوص قتل اخیر در ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۱۱:۲۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام حسینی با اظهار تاسف از گسترش حوادث خشن و ضدانسانی و سرقت ها در ساوه گفت : هفته گذشته شاهد یک قتل فجیع یک مادر مومنه به وسیله یک جانی طماع بودیم.

وی افزود: دستگاههای امنیتی و قضائی، ریشه یابی کنند و برای حل مساله چاره ای بیندیشند. اینجا مساله فقر و مشکلات اقتصادی نبوده، غیرعمد نبود. یک جنایت از روی طمع ورزی بود .

خطیب نماز جمعه تصریح کرد : راه حل آن محاکمه سریع، عادلانه، قاطعانه و اجرای حکم قرآنی قصاص در ملاء عام است.

وی قصاص را باعث حیات جامعه و امنیت روانی مردم دانست و افزود : گرچه اجرای قصاص، خون ریخته شده را بر نمی گرداند اما اولاً مانع ریختن خون دیگران خواهد شد ثانیاً موجب التیام روحی بازماندگان می شودو ثالثاً امنیت روانی جامعه را تامین می کند.

امام جمعه ساوه افزود : لذا قرآن کریم می فرماید اینجا جای عفو و بخشش نیست اینجا گذشت نابجاست.

وی به حدیثی از حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت : گذشت به همان اندازه که شخص بزرگوار را درست می کند، شخص پست و فرومایه را تباه می کند.

یادآور میشود روز سه شنبه خبری مبنی بر قتل یک خانم مسن توسط کارگر نانوایی جهت سرقت طلاجات , منتشر شده بود که بلافاصله فرد قاتل توسط نیروی انتظامی شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی