جوان ساوجی با جراحات سنگین متعدد پس از انجام سه عمل پیاپی از مرگ نجات یافت | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۱۰:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از وبدا , دکتر امیر فضلعلی جراح عمومی و مدیر گروه جراحی در بیمارستان شهید مدرس ساوه در تشریح این خبر اظهار داشت: بیمار با چاقو خوردگی متعدد در قفسه سینه و شکم به بیمارستان شهید مدرس مراجعه و بلافاصله توسط تیم اورژانس بیمارستان به اتاق عمل انتقال و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام عمل موفقیت آمیز توراکوتومی و لاپاراتومی برای نجات این جوان گفت: با انجام توراکوتومی (باز کردن قفسه سینه) که ضرب چاقو باعث سوراخ شدن ریه و دیافراگم بیمار شده بود، خونریزی کنترل و آسیب های جدی وارد شده ترمیم شد.

دکتر فضلعلی ادامه داد: با جراحی لاپاراتومی( باز کردن شکم) متاسفانه به علت شدت جراحت وارده به طحال مجبور به برداشتن طحال بیمار شدیم و پانکراس را ترمیم نمودیم.

جراح عمومی بیمارستان شهید مدرس بیان کرد: سیاهرگ زیر استخوان ترقوه نیز به علت ضرب اصلی چاقو به این ناحیه پاره شده بود و کنترل کردن خونریزی شدید آن کار راحتی نیست که خوشبختانه با همراهی تیم حرفه ای جراحی و اتاق عمل بیمارستان این خونریزی کنترل شد و بیمار از خطر مرگ نجات یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در واقع بیمار در سه مرحله تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از جراحی طولانی مدت برای بیمار، او به مدت ده روز در بخش ICU بیمارستان تحت مراقبت ویژه قرار گرفت و بعد از بهبودی به بخش انتقال داده شد و اکنون با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی