اهدای ۴ باب منزل مسکونی به مددجویان بهزیستی ساوه | ساوه نار سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۲۸:۱۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , همزمان با هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان، مدیرکل بهزیستی استان و سایر مسئولین ۴ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی ساوه در روستای نورعلی بیک تحویل این خانواده‌ها شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این آیین با تقدیر از مشارکت بسیج سازندگی در آماده‌سازی این پروژه‌ها گفت: در استان مرکزی و به همت بسیج سازندگی از سال ۱۳۹۷ به بعد تعداد زیادی از واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی خصوصاً افرادی که منازل آنها در سیل سال ۱۳۹۸ آسیب دید بازسازی شد یا برای آنها منازل جدید ساخته و تحویل شده است.

زهرا امینی اظهار کرد: در این مدت همچنین برای مددجویان دارای دو معلول یا بیشتر و بانوان سرپرست خانواری که تحت پوشش بهزیستی بوده‌اند طبق تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی مقرر شد منازلی برای این افراد ساخته شود که خوشبختانه تا امروز تعداد زیادی از این واحدها تحویل خانواده‌های مورد نظر شده است.

وی از تحویل ۶۸ منزل در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر هم ۴ واحد مسکونی که امروز تحویل مددجویان شده بخشی از این پروژه‌ها بوده که ۳ منزل به خانواده‌های دو معلول و ۱ منزل به بانوی سرپرست خانواده اهدا شده است.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: اعتبار ساخت این منازل توسط بهزیستی کشور تأمین شده اما به‌قدری نیست که بتوان به طور کامل همه نیازهای مالی آن را برآورده کند لذا در کنار آن کمک‌های مردمی و کمک دستگاه‌های ذی‌ربط و بسیج نیز کمک‌حال مددجویان این نهاد است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان نیز در این مراسم بسیج را یک نهاد انقلابی، ولایی و مردمی دانست و گفت: مأموریت سپاه فقط نظامی نیست و سپاه علاوه بر حفظ امنیت کشور در هر زمینه‌ای که نیاز باشد به مردم خدمت می‌کند چراکه بهترین سرمایه‌های این نظام مردم آن هستند.

سردار محسن کریمی افزود: در بهمن‌ماه سال گذشته کلنگ ساخت این منازل بر زمین زده شد که قرار بود در هفته دفاع مقدس تحویل افراد شود اما به دلیل شرایط کرونایی این موضوع کمی به تأخیر افتاد اما خدا را شاکریم که این قول امروز محقق شد و در مقابل مردم روسفید شدیم.

وی تعداد پروژه‌های بسیج در استان را ۱۸۱ مورد عنوان کرد و گفت: ۱۰۲ مورد از این پروژه‌ها مربوط به منازل محرومین است، ۱۰ پروژه فرهنگی شامل ساخت مسجد و … و مابقی نیز شامل پروژه‌های آب‌رسانی، لایروبی قنات‌ها و کانال‌های آب، آب‌رسانی و مباحث کشاورزی است که به مناسبت هفته بسیج به مردم عزیز ارائه می‌شود.

گفتنی است کلنگ ساخت یک مسجد در زمینی به مساجد ۷۴۰ مترمربع نیز در محله حاشیه‌نشین عباس‌آباد ساوه بر زمین شده شد و پیش‌بینی شده فاز نخست این مسجد تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی