بیاتلو : ممکن است ادامه بازی ها را در سایر شهرها میزبانی کنیم. | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۸:۱۳:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , وحید بیاتلو در پایان دیدار تیمش در برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت : تیم خوشه طلایی در حال حاضر در شرایط خوبی در جدول قرار ندارد و از لحاظ بدنی نیز دچار مشکل است .

وی افزود : تیمی که آقای بختیاری زاده سرمربی قبلی بسته اند تیم خوبی است و همه بازیکنان از توانایی های خوبی برخوردارند اما متاسفانه بازی در این زمین که کیفیت مناسبی ندارد امکان پذیر نیست و فقط باید بصورت مستقیم توپ زد.

سرمربی خوشه طلایی ساوه با تاکید بر اینکه در نیمه نخست برتری نسبی نسبت به تیم حریف داشتیم عنوان کرد : در نیمه دوم هر دو تیم محتاطانه بازی کردند که در نهایت بازی بدون گل به اتمام رسید .

وی دلیل اخراجش از بازی را عدم توجه داور به فحاشی یکی از بازیکنان عنوان کرد و گفت : یکی از بازیکنان مس کرمان که کارت زرد نیز داشت از الفاظ ناشایستی استفاده کرد که بصورت مستقیم اخراج داشت و حتی داور چهارم نیز متوجه شد اما بدلیل عدم اخطار به این بازیکن اعتراض کردم که منجر به اخراج خودم از زمین شد .

بیاتلو موفقیت در فوتبال را پروسه ای زمان بر دانست و قلمداد کرد : تلاش میکنیم تا هفته به هفته وضعیت تیم و بازیکنان را بهبود بخشیم و به بالای جدول برسیم . ۲۹ هفته دیگر نیز تا پایان لیگ مانده و باتوجه به اینکه این تیم برای صعود بسته شده قطعا برای این امر تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد .

سرمربی خوشه طلایی در پایان با گلایه از وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید چمران گفت : توان بازی در این زمین را نداریم و چنانچه این روند ادامه پیدا کند چاره ای جز بازی در سایر شهرها نخواهیم داشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی