کشف بیش از ۲ هزار قلم داروی قاچاق در عطاری | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۴۷:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” با بیان اینکه اغلب داروهای غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار داشت: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر ‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.


وی در ادامه به دریافت خبر فروش داروهای غیرمجاز توسط متصدی یک واحد صنفی عطاری در شهر ساوه و بررسی پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس نظارت براماکن عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به همراه نماینده مرکز بهداشت و اداره صمت به آدرس واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند.


این مقام انتظامی از کشف ۲ هزار و ۴۷۹ قلم انواع داروی غیرمجاز از این واحد صنفی خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متصدی این واحد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی وی پلمب شد.


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطعانه و قانونی می‌کند، افزود: از مردم تقاضامندیم در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی