قرعه کشی طرح جوانی جمعیت در ساوه انجام شد | ساوه نار دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳۲۲:۵۷:۱۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم قرعه کشی اعطای زمین برای طرح جوانی در شهرستان ساوه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ساوه برگزار و افراد برگزیده معرفی شدند.

بر اساس اعلام فرماندار ساوه در این طرح ۲۸۵ خانوار دارای ۴ فرزند و بیشتر بدون قرعه کشی دستور تخصیص زمین صادر شد و برای ۵۲۴ نفر از ۸۱۷ خانوار ثبت نام کننده در طرح جوانی جمعیت ( ۳ فرزندی ) اولویت دریافت زمین مشخص شد.

در شهرستان ساوه ۳ خانواده دارای ۶ فرزند , ۲۵ خانواده دارای ۵ فرزند و ۲۵۹ خانواده دارای ۴ فرزند بدون قرعه کشی زمین خود را از دولت دریافت خواهند کرد.

همچنین در ادامه این برنامه قرعه کشی مرحله دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ساوه نیز قرعه کشی شد که از بین بیش از ۴ هزار نفر , اولویت بندی یک هزار و ۷۱۹ نفر مشخص گردید که به گفته فرماندار ساوه قرار است در اراضی بام ساوه و در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار طرح اقدام ملی مسکن آغاز شود.

گفتنی است در مرحله نخست طرح اقدام ملی در ساوه بالغ بر ۲ هزار واحد مسکونی در سه منطقه شهر ساوه احداث گردید که هفته گذشته نخستین واحدهای آن تحویل متقاضیان شد و سایر واحدها تا تابستان به طور کامل تحویل خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی