اختصاص ۱۳۶ شعبه اخذ رای در شهرستان ساوه | ساوه نار یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳۰۲:۵۸:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، مهدی الیاسی صبح امروز و پس از انداختن رای خود به صندوق در حوزه مسجد انقلاب ساوه گفت : اخذ رای در شعبات ساوه همچون سایر کشور از ساعت ۸ صبح آغاز شده است و بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی ، نظارت و امنیت در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری مشارکت دارند .

وی افزود : در شهرستان ساوه ۱۳۶ شعبه اخذ رای تعبیه شده است که ۸۴ شعبه بصورت ثابت و ۵۴ شعبه سیار است که ۱۰۶ شعبه در ساوه و بخش مرکزی و مابقی ی در بخش نوبران است .

فرماندار ساوه با قدردانی از تلاش های عوامل اجرایی در انتخابات چند ماه اخیر گفت : ما در طول چند ماه اخیر سه انتخابات داشته ایم که با مشارکت خوب عوامل اجرایی و حضور مردم به خوبی و بدون مشکل خاصی برگزار شد .

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در سرنوشت کشور بیان کرد : از مردم تقاضا میکنیم که به تاسی از منویات مقام معظم رهبری و جهت مشارکت در سرنوشت کشور خود پای صندوق رای حاضر شوند و خود را در آینده کشور دخیل کنند .

فرماندار ساوه تصریح کرد : شرکت در انتخابات مشارکت در سرنوشت خود و عزیزانمان است لذا هرکسی هر دلبستگی اعم از دینی ، اعتقادی ، انقلابی و …. به کشور دارد خود را در این امر مهم سهیم کند.

مهدی الیاسی خاطرنشان کرد : شکوه حضور و انتخاب فرد اصلح با مشارکت بالا باعث می‌شود کشور ما در امورات داخلی و بین المللی اقتدار لازم را داشته باشد لذا مردم حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت با مراجعه به نزدیکترین شعبه ، رای خود را به صندوق بیاندازند.

گفتنی است سایر مسئولان ساوه نیز در نخستین ساعات انتخابات با حضور در شعب اخذ رای ، در انتخابات شرکت کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی