برگزاری جلسه هماهنگی برگزار راهپیمایی روز ۱۳ آبان در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۴۷:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در این جلسه گفت: ۱۳ آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یاد آور رشادت ها و جانباختگی دانشجویان و دانش آموزانی است که با پیروی از ولایت هیمنه استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.

حسین معمارنیا ادامه داد: در ۱۳ آبان که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم نام گرفت ، دست جاسوسان و ایادی استکبار از این مرز و بوم کوتاه شد و فریاد ضد استبدادی و استعمارستیزی ملت ایران سرداده شد.

وی  با دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار کرد: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، خوی استکباری آمریکا و ایادی وابسته به آن در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار می گیرد.

معمارنیا با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌های شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تمام تمهیدات لازم صورت گرفته است.

در این جلسه مصوب شد راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان از ساعت ۱۰صبح از مقابل دبیرستان باقرالعلوم(ع) آغاز و راهپیمایان پس از طی مسیر خیابان دکتر شریعتی، میدان امام خمینی(ره) ،خیابان انقلاب و در میدان انقلاب تجمع کرده و با انجام مراسم ویژه این روز خاتمه یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی