نمایشگاه کالانو مکانی مناسب برای عرضه کالای داخلی | ساوه نار جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳۰۷:۵۸:۳۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار مسعود واحدی ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات لوازم خانگی و موتورسیکلت که در شهرصنعتی کاوه برگزار میشود گفت : نمایشگاه کالانو در شهر صنعتی کاوه از ۳۱ خرداد راه اندازی شده است و تا ۱۳ تیرماه به فعالیت خود در این منطقه ادامه خواهد داد.

وی افزود : هدف از انتخاب شهر صنعتی کاوه برای راه اندازی این نمایشگاه پتانسیل بالای واحدهای تولیدی و همچنین وجود اقشار مختلف خصوصا کارگران ارجمند میباشد تا بتوانند با شرایط مناسب نسبت به تهیه لوازم خانگی داخلی اقدام کنند.

مدیر شعب تجارت استان مرکزی افزود : در این شرایط که تسهیلات بانکی محدود میباشد بهترین گزینه برای خرید لوازم خانگی استفاده از خدمت ویژه بانک تجارت است چراکه از یک طرف به مصرف کننده سرویس ویژه با حداقل قیمت تمام شده ارائه میشوید و از جهتی دیگر به حمایت از کالای داخلی کمک میکند .

واحدی تصریح کرد : در حال حاضر ۳ نمایشگاه در شهر اراک , دلیجان و ساوه برپا شده است که این نمایشگاه ها اگر با موفقیت به کار خودشان ادامه دهند نمایشگاه بعدی برای شهر زرندیه پیش بینی شده است و در دستور کار داریم که در شهر اراک نیز در چند مکان طرح کالانو راه اندازی شود.

وی اضافه کرد : علاوه بر شرکت های حاضر در نمایشگاه , شرکت هایی که در زمینه های مختلف مثل موبایل , محصولات کشاورزی حمل و نقل خودرویی و …. فعالیت دارند میتوانند در صورت تمایل با نمایشگاه همکاری کنند و محصولات خود را عرضه نمایند.

مدیر شعب بانک تجارت استان مرکزی با اشاره به اینکه بانک تجارت شرایط خرید در این نمایشگاه را تسهیل کرده است گفت : مشتریانی که سوابق منفی اعتباری نداشته باشند بدون نیاز به ضامن تا سقف ۵۰۰ میلیون توان خرید خواهند داشت و مشتریانی که سوابق سوء پرداخت داشته باشند با ارائه ضامن معتبر امکان خرید را خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی واحد مستقل ارزی بانک تجارت در شهر صنعتی کاوه گفت : این واحد توانمندی این را دارد که در عصره صادرات و واردات همه خدمات ارزی را به متقاضیان ارائه دهد.

مسعود واحدی اضافه کرد : پیشتر , این شعبه بعنوان بخشی از شعبه بانک تجارت شهر صنعتی کاوه در حال فعالیت بود اما با همان محدودیت ها بالغ بر ۱۹۰ درصد از اهداف را به سرانجام رساند چراکه این منطقه پتانسیل لازم را برای استقرار واحد ارزی داشته و زیرساخت های لازم در این بانک وجود دارد.

وی اضافه کرد : امیدواریم با مستقل شدن واحد ارزی در شهر صنعتی کاوه عملکرد بهتری را شاهد باشیم و خدمات بهتری را به مشتریان خصوصا مدیران صنایع و بازرگانان ارائه دهیم.

گفتنی است این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در خیابان دوازدهم شهر صنعتی کاوه پذیرای شهروندان ساوجی میباشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی