حمایت از حقوق مردم وظیفه اصلی دستگاه قضایی است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۵۳:۴۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

امام جمعه ساوه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: تلاش برای حفظ سلامت دستگاه قضایی، برخورد قاطع با اختلال گران اقتصادی، آشوبگران، متجاوزان حقوق عمومی مردم به دور از ملاحظه کاری و دوری از جریانات سیاسی و حفظ استقلال از مهمترین مطالبات جامعه از دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با اشاره به واقعه هفتم تیر افزود: این واقعه با بصیرتی که در مردم ایجاد کرد، ریشه منافقان را سوزاند و امروز هم افکار شهید بهشتی در مورد نبرد بی امان با لیبرالیسم و اسلام آمریکایی باید بازخوانی شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: مصرف بهینه نعمت های خدادادی از جمله آب و برق نشانه تقوای الهی است.
حجت الاسلام حسینی افزود: اسراف نکردن از دستورات قرآن است و خداوند متعال در سوره اعراف بر این امر تاکید می فرمایند.

وی با اشاره به هفته تبلیغات اسلامی بر ضرورت ساماندهی مداحان شهرستان ساوه تاکید کرد و گفت: مداحان اهل بیت از اقشار شریف جامعه هستند که کارشان مکمل منبر است اما همان طور که هرکس صلاحیت پوشیدن لباس روحانیت و رفتن بر روی منبر
رسول خدا (ص) را ندارد، صلاحیت و تعهدات اخلاقی، سلامت سیاسی و اقتصادی افراد برای مداحی هم باید احراز شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز ترور مقام معظم رهبری در پنجم تیر سال ۱۳۶۰، گفت: این مساله از الطاف خفیه الهی بود اما خدای متعال این علمدار انقلاب را برای ملت ما ذخیره کرد.

وی همچنین به وزارت آموزش و پرورش و مسئولان اطلاعاتی و امنیتی درباره مدارس غیرانتفاعی هشدار داد و گفت: بر اساس اصل ۳۵ قانون اساسی، دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سر حد خودکفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد، از این رو احراز صلاحیت دایرکنندگان و متقاضیان مدارس غیرانتفاعی باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

خطیب جمعه ساوه همچنین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی روسیه را تحسین کرد و گفت: همت تحسین برانگیز فرزندان کشور در بازی مقابل مراکش و پیروزی بر این تیم عالی بود و شاهد یک کار تیمی و منسجم و با برنامه و توام با خودباوری از سوی تیم ملی بودیم که می تواند الگویی برای مدیران اجرایی کشور باشد.

وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی تیم ملی کشورمان در برابر اسپانیا باعث شد فوتبالیست ها در ذهن و چشم مردم به قهرمان ملی تبدیل شوند که حتی مورد تفقد رهبر معظم انقلاب نیز واقع شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی