نظارت جدی در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در ساوه ضروری است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۱۱:۱۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت‌الاسلام سبزی ظهر امروز در نشست با گروه‌های مختلف مردم و مسوولین ادارات خواستار عملیاتی شدن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شد و اظهار کرد: اگر هزار جلسه دیگر برگزار شود اما به‌صورت عملی اقدامی صورت نگیرد این جلسات نیز بی‌فایده خواهند بود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر پزشکی افزود: همه مسوولان در حال حاضر در حال خدمت هستند اما باید بدانیم که عدم هماهنگی خود بر این بحران اضافه خواهد کرد، لذا تسریع در فرآیند تصمیم‌گیری جمعی و نظارت بر اجرای صحیح آن در این برهه بشدت احساس می‌شود. 

منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس یازدهم افزود: در برخی شهرها کنترل ورودی و خروجی با شدت بالایی انجام می‌شود، اما این کار در ساوه دیر آغازشده و هنوز هم نواقصی دارد که باید ضمن برطرف کردن آن نسبت به اجرای صحیح مرزبانی زیستی توجه ویژه کرد تا صادرکننده یا واردکننده ویروس نباشیم. 

وی خواستار نظارت بیشتر در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی شد و تصریح کرد: همه ما در قبال در خانه ماندن این مردم مسوولیم و باید با تمام تلاش به‌صورت شبانه‌روزی در وسط میدان باشیم تا بتوانیم از شر این مشکل جهانی خلاص شویم.

فرماندار ساوه نیز در این نشست بحران کرونا را در حال فوران دانست و گفت: کرونا و پیامدهایش نشان می‌دهد که در مقابل این ویروس عملاً هیچ کنش گفتاری کارساز نیست و به مناسبات گفتاری تن نمی‌دهد لذا فقط باید در میدان با این ویروس به مبارزه و نابودی آن پرداخت. 

 علی میرزایی کرونا را به‌شدت تکثیر پذیر و نفوذکننده‌ای بی‌رحم که هدفش گرفتن جان مردم است دانست و تصریح کرد: به گفته متخصصان این امر تنها راه شکست این ویروس، خود مراقبتی، رعایت نکات بهداشتی، قطع زنجیره انتقال و در خانه ماندن است و این امر زمانی محقق خواهد شد که همه مجاب به رعایت آن باشند. 

وی به‌قرار گرفتن ساوه در بین دو کانون شیوع کرونا اشاره داشت و افزود: استان تهران و قم که در حال حاضر درگیری زیادی با این ویروس دارند در دو طرف این شهر قرارگرفته‌اند و ساوه نیز که از قدیم مراودات و تردد زیادی به این دو شهر داشته باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

میرزایی حضور تعداد زیادی اتباع بیگانه، تردد زیاد بین تهران و قم و وجود شهر صنعتی ساوه را از عوامل سخت شدن کار در ساوه دانست و گفت: متأسفانه زیرساخت‌های بهداشتی در ساوه نیز دچار کمبود است و از بعد از انقلاب تاکنون هیچ بیمارستان دولتی در این شهر ساخته نشده و همه این عوامل باعث سخت‌تر شدن کار در ساوه شده است.

وی بر لزوم پای‌کار بودن همه دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: چنانچه مردم رعایت نکنند و همچنان به تردد، مسافرت و امور عادی خود ادامه دهند تمام این فعالیت‌ها،  ضدعفونی و گندزدایی و تعطیلی‌ها بی‌فایده خواهد بود و بیماری کنترل نخواهد شد لذا مردم باید ضمن رعایت نکات بهداشتی در خانه بمانند.

فرماندار تعطیلی دوروزه دستگاه‌ها را به دلیل کنترل شیوع بیماری دانست و افزود: متأسفانه روز گذشته شاهد بودیم برخی از مردم به اماکن تفریحی و سد ساوه مراجعه کرده‌اند که باعث تعجب شده است لذا از امروز دستور مسدودسازی سد ساوه صادرشده و همچنین ورودی آوه به سمت ساوه بسته‌شده است. 

میرزایی تصریح کرد: باید فقط و فقط به سمت خلوت کردن شهر برویم و اگر وضعیت به این نحو پیش برود و احساس کنیم مردم رعایت نمی‌کنند اقدام به محدودسازی تردد در شهر خواهیم شد همچنین شهرداری ساوه موظف است بلافاصله نسبت به جمع‌آوری دست‌فروشان و جلوگیری از تردد دوره‌گردها اقدام کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی