افزایش مصدومین حوادث چهارشنبه سوری ساوه نسبت به سال قبل | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۲۵:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

بهرام صیدی در گفتگو با پایگاه خبری ساوه نار گفت: علیرغم هشدارهای صادرشده برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه در چهارشنبه آخر سال ، متاسفانه چهارشنبه سوری امسال جمعا ۳۷ مصدوم به دنبال داشت که در شهر ساوه ۲۹ نفر دچار مصدومیت شدند که ۲۶ نفر ترخیص و ۳ آقا بدلیل آسیب شدید چشمی جهت درمان به بیمارستان فارابی تهران ارجاع شدند.

وی افزود : در شهرستان زرندیه نیز ۸ تن مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات درمانی همه مصدومین از بیمارستان ترخیص شدند.

به گفته وی طبق بررسی آمارها ، تعداد مصدومین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ نزدیک به سه برابر افزایش داشته است و این هشداری برای خانواده هاست تا بیشتر مراقب فرزندان خود در این ایام باشند .

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه نیز از ۱۹ عملیات در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت : در شب چهارشنبه سوری در ساوه ۱۹ عملیات توسط آتش نشانان انجام شد ولی خوشبختانه حریق گسترده ای نداشتیم.

رضا یزدی افزود: روز گذشته ۹۰ نیروی عملیاتی در قالب ۹ دستگاه خودروی آتش نشانی و ۳ دستگاه خودروی سبک پیشرو و ۱ دستگاه موتورسیکلت مجهز در نقاط پرخطر شهر ساوه برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در حالت آماده باش قرار داشتند .

وی تصریح کرد : از همکاری همه شهروندان در شب چهارشنبه سوری تقدیر و تشکر می کنیم و خوشبختانه با فرهنگ سازی صحیح در زمینه برگزاری چهارشنبه سوری بدون ترقه شاهد کمترین حوادث در این شب بودیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی