مراجعه بیش از ۳۵ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۹:۰۶:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

یعقوب زاده در گفت و گو با پایگاه خبری ساوه نار با بیان اینکه ساوه دارای دو مرکز معاینه فنی خودروهای سبک است، افزود: از تعداد ۳۵ هزار و ۶۰۳ خودروی مراجعه شده طی سال گذشته به این مراکز ۳۵ هزار و ۱۰۸ خودرو موفق به دریافت گواهی شدند.

وی یادآور شد: بیشترین تعداد مراجعه جهت دریافت معاینه فنی در اسفندماه سال گذشته به تعداد پنج هزار و ۵۳۸ متقاضی بود که سه هزار و ۴۳۸ نفر آن موفق به دریافت گواهی شدند .

وی ادامه داد: تمامی وسایل نقلیه در راستای ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای و شهری، حفظ محیط‌زیست از آلودگی و کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند.

وی اظهار داشت: به منظور ارتقای ایمنی تردد خودروها و کاهش میزان آلودگی هوا، این مراکز زیر نظر شهرداری تاسیس و راه اندازی شده اند تا به صورت مکانیزه و بدون دخالت کاربر، نسبت به کنترل فنی خودرو‌های سبک اقدام و برای آن دسته از خودرو‌هایی که فاقد نقص فنی می‌باشند برگه معاینه فنی صادر گردد.

یعقوب زاده همچنین به انجام برخی اقدامات فرهنگی توسط این ستاد اشاره کرد و افزود: در روز هوای پاک با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مراسمی در قالب جشن شادی با حضور دانش آموزان با هدف تشریح اهمیت محیط زیست برگزار شد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی