با نیمی از توان خود نایب قهرمان شدیم | ساوه نار چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۳۲:۰۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

جواد علیشاهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساوه نار گفت : تیم هندبال ساوه برای نخستین بار با بازیکنانی که میانگین سنی آنها حدودا ۱۷ سال است در این رقابت ها شرکت کرد.

وی افزود : تیم ساوه به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان شایسته به علت مشکلات درسی و یا مهاجرت به سایر تیم ها تنها با نیمی از توان خود در این رقابت ها حاضر شد و موفق به کسب نایب قهرمانی گشت.

سرمربی تیم هندبال ساوه افزود : هدف اصلی ما کسب سهمیه حضور در لیگ ۲ بود که خوشحالیم با این جوانان شایسته موفق به کسب آن شدیم و قطعا تیم خوبی را برای لیگ دو آماده خواهیم کرد.

علیشاهی با تقدیر از حمایت های اداره ورزش و جوانان خصوصا توکلی ریاست این اداره تصریح کرد : این تیم نیاز به اسپانسر قوی دارد تا علاوه بر جذب بازیکن , اجاره مهاجرت بازیکنان فعلی به سایر تیم ها را ندهیم.

وی با درخواست از مسئولین جهت حمایت از تیم هندبال ساوه افزود : امیدوارم با حمایت مسئولین , ساوه را همانند فوتسال بعنوان قطب اصلی هندبال نیز معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مسابقات هندبال لیگ دسته ۳ کشور که با حضور ۱۶ تیم از تاریخ ۷ لغایت ۱۳ اسفند به میزبانی استان قم برگزار گردید که در پایان تیم ساوه به عنوان نایب قهرمانی دست یافت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی